mandag den 14. marts 2011

Things that annoy me

Betalingstoiletter

Hvem fanden gider give penge for at gå på toilet? Og når det så oven i købet, typisk er på steder som Mcdonalds man skal betale, så er de jo alligevel altid herre klamme.

Øl priser

Var en dag i brugsen for at købe øl til en fest, og det skulle selvfølgelig være Albani Odense. Jeg har mange gange købt dem til 29.95 kr. + pant, og det regnede jeg da også med at jeg kunne denne gang. Men den dag var der tilbud på 4 6-packs for 100 kr. Jeg tænkte at det var vel fint nok hvis man skulle have mange øl en dag, jeg skulle dog kun have én 6-pack. Men hovsa, hvad var det? Så havde de lige ændret førprisen til at være 43 kr. Hvad fanden er det for noget shit?! Så nu kostede en 6-pack 43 kr. + pant. De ændrede simpelthen førprisen så det skal ligne at man sparer mere???!!!! Fuck dem, det kan de sgu' da ikke, ikke fordi at 13 kr. ekstra er så meget, men hvorfor skal jeg give dem 13 kr. ekstra, når det slet ikke er det en 6-pack koster?!
Fuck jer Dagli Brugsen, Kværndrup. Og fuck alle der ændrer sådan på priserne.

Det var lige alt hvad der irriterer mig til daglig, og hvor jeg bare tænker ''What the F**K?!'' det kan være at jeg opdaterer listen her på et tidspunkt, hvis jeg møder andre ting der er noget fuck, pis, lort, shit, eller bare træls.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar